_tospikannesi Flashtv bende kullanıyorum canım ama içerisine meyve ekliyorum o sekilde biraz yiyor. Bazen kahvaltı ya da aksam yemeğini güzel yemiyorsa onunla destekliyorum
canan-44 Ben kullanıyorum CNm annemde zamanında bize yedirmiş bende bebişime yediriyorum memnunum ek gıdaya geçince vermeye başladım 👍🏿
Mom9 Hiç kullanmadım. Bazen ara öğün olarak yulaf ezmesi, muz, ceviz, labne hazırlıyorum. Paketli yerine bu tarz deneyebilirsiniz
Ada2020 Flashtv sağlıklı ise bebeğin kilo aldırmak için boşuma kalori yığını yapma yazık . Sağlıklı şeyler yedirdiğini emin olsan yeter .
Damla_aydin Elifnur12 oğlum şu an 1 yaşında ben sadece gece yatmadan önce veriyorum 5 6 aylıkken de sadece akşamları veriyordum.
canan-44 Fatmallper1 ben biberonda veriyorum göz kararı yapıyorum 2 yemek kaşığı koyuyorum biberondan geçsin diye