IKRA_21 Slm Kızlar dişlerimi temizletmeyi düşünüyorum temizletirken acı oluyormu memnun kaldınız mı ?
Metinazat IKRA_21 emzirirken genişletilebiliyor mu acaba. Ya da iğne falan yapılıyor mu acaba. Ben de temizlemeyi düşünüyorum ama virüsten de korkuyorum😏
Ebrarveannesi IKRA_21 ben her sene temizletenlerdenim ben iki üç doktora temizlettim kimisi öneriyor kimisi önermiyor cnm çok fazla bı acı olmuyor temizlettikten sonra ağzına hava girdikçe biraz sızlıyor ama temizletmeye başladın mı her sene istiyor
GoGirl Metinazat emzirmekle ilgili bir durum yok temizlettirmekte igne flnda yok Siz degil disci korkmali o an virusten cunku cok tukuruk sıçrıyor illa bi korumalari vardir onlemleri
Metinazat GoGirl bizim burada sayı her geçen gun artıyor. O yüzden korkuyorum. Eşim de ayırmadığı sürece acelesi yok boşver. Sağlık daha önemli diyo ama bakalım
Metinazat GoGirl ben de sürekli erteliyorum iste. Bakalım virus ne zaman azalacak ya da bitecek. Allah sonumuzu hayr etsin
IKRA_21 Ebrarveannesi Anladım canım sağolasın ama benimde dişler temizlenmek istiyor tartarım çok var
Aysu1998 IKRA_21 teşekkür ederim evet dişler de temizlendi ve gerçekten çok rahatladım.Ayrıca tartar ağızda kokuya da sebep oluyordu
IKRA_21 Aysu1998 çok tşk ederim canım bende temizlettim biraz zor bir işlemdi ama tertemiz oldu dişlerim 🤲🏻❤
Damladamla1 IKRA_21 ben üniversite hastanesinde temizlettim mahvettiler beni. 2yıldırda özelde temizletiyorum çok memnunum hiç bişey hissetmiyorum