VDL-61 Ikea antilop kızımda 6 aylık 4 gündür koyuyorum.çok döküyor bebekler ıslak mendile siliyorum tertemiz👌
antropologanne VDL-61 Merhaba. Bende antilop almayi dusunuyorum ama bazilari bebek buyudukce icine sığmaz çok dar ici diyorlar dogrumu ?
Dori4884 antropologanne bebeğim 6 aylık ikea antilop aldım gayet rahat güzel çok rahat ettim ama küçük olduğu doğru
VDL-61 antropologanne valla ben çok araştırdım.3-4 yaşına kadar kullAnan insan çok artı her restoranda var.
antropologanne Dori4884 Hmm bende o yüzden tereddüt ediyorum. Ilerleyen aylarda rahat edebilirmi diye.Teşekkür ederim🍀
OzgeOzkan Yorgun-ana e bebekte 764tl şuan canım eğer bütçene uygunsa yorumlari falan baya iyi. Bana da çok pahalı geliyor ama uzun bir süre kullanacağız diye almayı düşünüyorum