[bilinmeyen]
Gecesmom
ben de şaşırdım gerçekten çünkü ben hiç bir işe yaramadığını düşünüyorum. leke ilk olduğu anda mı sıkıp yıkıyorsunuz? ben 2-3 gün kirli torbasında lekeli bekletiyorum makineye atacağım zaman sıkıp 40derecede yıkıyorum, beklediği için mi çıkmıyor acaba 🤔