Merveninmiskokulusu haklısınız oda uyumak istiyor haliyle ama zamanla da geçebilir biz mesela bende cit yapamazdım hemen uyanırdı ve bidaha uyutamazdim misafire falan gittiğimde nasil uyutucam derdine düşerdim ama hiç te oyle olmadı biliyo musun o kadar seste gayet te güzel uyudu hatta fazla bile uyudu yorgunluğuna da gelmiş olabilir kucaktan kucağa tabi yorulmuştur.
Ama zamanla geçiyor yanında uyuyun sizin sesinize kulak asmamayi öğrensin benim yatağım oyle bi ses çıkartır ki nevresim mi desem kipirdayamazdim ama zamanla alışıyor bebekler