Bezi iki gündür kullanıyorum memnun kaldım pişik falan yapmadı taşırma da yapmadı almak isteyenlere tavsiye edilir yalnızca biz molfixte 3 numaradayız bunda da 3 numara almıştım molfixe göre biraz küçük kaç numara kullanıyorsanız bir beden büyüğünü alsanız rahat edersiniz