Kızlar 20 aylık kızım geceleri 15 dakikada bir anne diye ağlayark uyanıyor. Odasını ayıralı 4 ay oldu önceden bu kadar değildi yine uyanırdı ama 2 3 kere uyanırdı şimdi o kadar sık uyanıyor ki kafayı yemek üzereyim. İkinciye hamileyim 6 aylık, emzirmeyide bıraktırdım gece beslenmeside yok sebebi ne olabilir. Bununla ilgili aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan var mı