Zynpbckci hayırlısı olsın öncelikle🌷 sağsalim kucaklayın. Ben normal kontrole gitmiştim, çatı muayenesi vardı. 1cm geçmiş sancın yok mu dedi. Bende çoook ince regl olucakmış gibi ağrım vardı. Böyle arada artıp azalıyodu ama kemeraltını ( izmirde bir yer ) gezdim 3-4 saat o gün. Ertesi gün yine gel dedi baktığında 4cm açılmam olmuş. Ama hala ağrım yoktu. Ebe ile haberleş hastanede birde o görsün dedi. Akşam 8 gibi buluşucaktım. Arabaya bindim bi an karnıma ağrı girdi , sandım sallanıyorum diye meğer bebek dayanmaya başlamış. 5 dakikada 1 o zaman olmaya başladı sancı buymuş dedim ama korkma dayanılmıcak gibi değil🥰 uzun oldu ama yani benim evde yaşadığım gibi bi sancın oluyor sanıyorum o gerçek sancı değil ama başlangıcı 🙏🏻 İnş mis gibi kolayca bir doğumun olur 🧡