Merhaba hanımlar oğlum 16 aylık olcak doğduğundan beri park yatak kullanıyoruz 10 aylıkken falan çok döndüğü için yatağa çarpıp uyanıyordu ve ayağa kalktığı için alt katına geçmek zorunda kaldık ancak asla yatmıyor içinde bende yer yatağı yaptım orda uyuyor ama kış geldi soğuk oluyor artık yer park yatakta da yatmıyor ne yapabilirim geçen denemek için tekrar kurdum yatağı ama içine koyar koymaz uyanıyor