Leylamoms Bizimde oldu 2. Ayda ve 1 aya yakın sürdü çığlık çığlığa ağlıyordu aç ama emmek te istemiyordu ya uykudan kalktığı gibi emziriyordum yada beyaz gürültü açıp sakinleştirip ayakta geze geze emziriyordum mama vermedim verseydim hiç emmezdi galiba böyle böyle aştık çok şükür