Fatmadoglu bu konudan bende dertliyim ya. 6. Aydan önce test yapmıyorlar, bizde o yüzden rapor alamadık. Kakasında kan vs bir kaç belirti daha olduğu için protein alerjisi teşhisi konuldu ama rapor veren ya da alın diye olmadı. Similac alimentum kullanıyorduk 1hafta öncesine kadar, gayette güzel ilerliyorduk mama da ama bir eczacı tanıdığımız denememiz açısında aptamil pregomin verdi bebeğim her mamadan sonra gaz atarken kusmaya başladı, kakasını bir değişik zorlanarak yapmaya başladı (bunu mama değişikliğine verdik) ama emin olamıyoruz. Raporsuz fiyatlar almış başını gitmiş. Bizde netten alıyoruz toplu bir şekilde. Oyyy kusura bakmayın sorunuzla alakası yoktu yazdıklarımın ama bu konuda benimde sıkıntım olduğundan öyle postu görünce boş geçemedim😒