2.ayımızdan beri meme reddi yasıyorum oglum ile birlikte bu ara duzeldık derken yine tekrarladı bgun ise 4aylık asımız olduk ebe kontorlumzde kılo alımızın yavas oldugunu ve mama baslamam gerektiğini soyledı boynumuzun gelısımın gayet iyi oldugu soyledı ne yapabilirim sizce anneler kılomuz 5500 dogm kılomuz 3200 ve birde EDS yontemınden bahsetti onu deneyeceğim aptamil mama veriyordum ara ara bebelac gold onerdı bna