Anneler merhabalar, bugün sağlık ocağında 2 aylık oğlumun karma ve zatürre aşısı vardı. Hemşire kafa çapını ölçerken bıngıldağının kapandığını söyledi. Aile sağlığındaki kendi doktoruma gönderdi. O da kapanmış çok az açıklık var 1 aya kadar kapanır dedi. İyi bişey mi diye sorduğumda iyi bişey değil dedi. Çocuk doktoruna yönlendirdi. İnternetten araştırdım basınç oluşur ve işitmede, görmede yada zekada probleme yol açarmış. Böyle bi deneyimi olan varsa içimi biraz rahatlatabilir misiniz? En erken perşembeye randevu alabildik doktorumuzdan. Şuan panik haldeyim. 😥