Erva2alya Kızlar yarin 4. Ay asimizi olucaz 2. Ay asisi birazcik ates yapmisti 4. Ay asisi nasi pluyo acaba ates yapiyomu asiya gitmeden calpol verdiniz mi yaptiranlar bilgilendirise sevinirim
Blz01 Erva2alya 2. Ayında bizdede ateşi oldu 4. Ayında olmadı ama biz calpol verdik yinede bnce verin
evlatkusum Erva2alya Ben aşıdan gelir gelmez hemen verdim 1 çay kaşığı calpol ateş olmadı ama akşama doğru ağladı biraz sanırım aşı yeri ağrıdı tekrar 1 çay kaşığı calpol verdim bir sorun olmadan atlattık çok şükür
Babyliaaila Akşama doğru hafif ateşlenmişti ılık suyla ıslattığım ağız mendillerini koydum ateşlenen yerlerine düştü hemen sorun olmadı
mom1626 Krsmngl Her iki bacaktan birer tane. 2. ayda bacaklardan vurulan aşıların ikinci dozu öyle düşünün.
denizalbinannesi Krsmngl Bgun olduk bzde 2dızınden ve rota aşısını da yaptrdım 2.dozunu oda agızdan damla seklınde
Heyyymomyy Daha önceki aşının pekiştirme aşısı zaten iki bacaktan yapacaklar bizde ateş yapmadı ikiside
gizeminmasali Bizde bugun yaptirdik huysuzluk yapti agri yapti galiba 2.ayda hafif ates yapmisti az bisey calpol vermistim aksam yine atesi yukselir gibi olursa calpol verecegim.
gizeminmasali Demir yani kan ilaci hangisiini kullaniyosunuz kizlar ? Bize onuda baslatti bugun saglik ocagi
mom1626 gizeminmasali 7 damla kullanıyoruz ama doktor kilosuna göre demişti. Size 6 dendiyse onu baz alın.