Aslihn
Aşcıanneden aldım.
Babymallde satılıyor.
Malzeme olarak çok kısıtlı geldiği için bir gün ıspanak ekliyorum içine,bir gün balkabağı..
Bir de kırmızı biberi haşlayıp blenderdan geçirip buzluğa attım. Çorbalarına ondan koyuyorum lezzet veriyor. Kıyma da ekliyorum. Severek içiyor