Bende diodum kızım bir senmi bölesin die 4 kasım doğumlu biz girdk 1 yaşa dediğiniz gibi yemesi içesi cok güzeldi şmdi o isteyince zorlamıorum ne zaman isterse diorum bu sefer bagırtılı ağlamaklı sinirli yemek yiyo bazen döküyo yemiyo anlayamadm gitti hadi bunu geçtim gece artık uyanmaması lazm ama 1 saatte bir uyanıo elimi istiyo benle yatmak istiyo hep böyleydi gerçi bu huyu hala bırakamadık aksine daha cok artmaya başladı ee gün içi abisiyle biraz olsun vakit geçirirdi dediğinz gibi şmdi hiç yok afedersnz göt biti gibi nereye gitsem orda 🤣 kucak frlan hiç girmiyorum önceden hayır dediğimde anlardı gülerdi yapmazdı şmdi hayır dediğimde sinirleniyo ağlıo kendini yere atıyo ağlayarak herşeyi yaptırmaya çalısıo bende kaldm arada anlicanız napalım artk vir şekilde idare edicez 🤣