Ebrulig Kızım 48 günlük bugün normalden geç uyandı üstüne şimdi yine uyudu. Emmesinde sorun yok, ateşi yok, gazı yok. Normal mi, başına gelen var mı
Adarenn Ebrulig kızım erken dogdu 2 ayına kadar full uyudu ama ben 2 saatte bir hep besledim gece gündüz. Kilo alımıda iyiydi doktor bırak uyusun daha ne istiyorsun dedi.😊
Ebrulig Mom987 Gece 22:30 gibi yattı sabah 9 a kadar 3 kez uyandık. Sonra 10:00 da yattı 1 de kalktı.(Bu ekstraydı) şimdide emdi 2buçukta yattı
Mom987 Ebrulig kilo alımı iyise ağrı huzursuzluk yoksa normal. Birazda bizi düşünüyorlar annem rahat etsin diyorlar 😊