Benanneoldum Kızlar oğluma rotanın 2 doz aşısınıda yaptım ama yinede kaptı . suan ben o babası bitmiş durumdayız basına gelen oldu mu ne kadar sürede geçiriyor yapmam gereken bisey var mı ne olur benimle paylaşın çok kötüyüm 😥😥 (4.günümüz)
DBaybars Benanneoldum Aşı virüsü kapmamasını sağlamıyor ama daha kolay atlatmasına yardımcı olur, çok geçmiş olsun
Minik_Hanim Benanneoldum çok geçmiş olsun başıma gelmedi ama bu asiyi yaptirirken kararsızdım. Dr yaptırdığım zaman virüsü kaparsa daha hafif atlatacagini söylemişti. Yanı en azından bi nebze olsa içimizi rahatlatır🌸
Benanneoldum Minik_Hanim yani bilmiyorum oğlum bayağı kötü ishal zatıfladıda bende ondan kaptım herqlde bendede ishal bulantı var babasındada