Melminnn yanlış hatırlamıyorsam 2 haftada o taze yarası bitmişti.ilk hafta hep bardak kullandığım icin ben de zıbınının çıtçıtini kapatmamıştım.ozellikle bezini çok sık değiştirmeye kremini yenileşmeye ve o bölgeye temizlemeye çalıştım ki yarası çabuk iyileşsin.emzirmek için mecbur kucağıma aliyordum ama gezdirirken vs yüzü karşıya bakicak şekilde taşıyordum poposunun altindan tutup.yani şimdi görmediğim için hala yaraysa vs tedirgin olman çok normal ama yarasi iyiylesmeye yüz tuttuysa canı çok acimaz