Sağlık bakanlığının bebeklere kötü olan hiçbirşeyi vermez ben kullanıyorum hicbisorun olmadı çok şükür 4 damla verin dediler ama bebeğim normalde de çok kustuğu için 2 damla veriyorum diş kararması kabızlık gibi yan etkisini görmedim çevremdeki herkes kullanıyor kimseden şikayet duymadım sizin tercihiniz herkesin çocuğu kendine değerli parası olan başka kullanıyor 🙄