Merhaba anneler bebeğim 4160 gram doğdu. Şuan 3 ay 19 günlük 6 kilo. Hiç iştahı yok beni emmiyor 5 dakika anca. Mama yemiyor. Gercekten ne yapacagımı şaşırdım. Doktora götürdüm bi problemi yok çok şükür ama yemiyor. Bana önerebileceğiz bişeyler var mı acabaa?