Dragon2018 lastiği çatal iğneye takıyorsun, kıyafetin bel kısmına kesik atıp oradan geçiriyorsun, sonra dikiyorsun 😄 ben çocukken bile çorabımı dikerdim, sürekli yırtılırdı hatta ayağımdan çıkarmadan dikerdim bazen iğneyi almayı unuturdum sallanırdı orada 😂