Anne80 Kızlar 25 günlük bebeğim var uyurken ağlıyo gibi ses çıkartıyor var mıbu durumu yaşayan? Neden böyle oluyor bilen var mı
Canan38 Anne80 Benim bebeğimde yapıyor arada bir tam ağlayacak gibi ses çıkarıyor bakıyorum uyuyor niye oluyor bilmiyorum bende
Gulsah0408 Anne80 3.ay+4 günlük kızım var 1.ayindan itibaren böyle ağlıyor gibi yapıyor yüz ifadesi değişiyor canı aciyoe gibi sesler çıkarıyor ama uyuyor doktora söyledim cevap vermedi yani bı sebep söylemedi hala devam ediyor emerken de yapıyor yani çok şık yapıyor sebebini bende bilemiyorum.
hulyadurmus Anne80 Canım tam da gaz durumun ortaya çıkma günleri benim bebeğimin de bu zamanlar çıkmıştı. Büyük bı ihtimal gazı vardır karnına masaj yapın ayaklarını sıcak tutun her emzirmeden sonra gazını çıkarın
dertlikerkenez Anne80 bebekler epey sesli uyuyor, uyku geçişlerinde ağlama, inleme, homurdanma yapıyorlar. Bende çok yadırgamıştım. Aylarca sesini dinledim. Hatta burada post bile açmıştım😋. Gazı olmadığından eminseniz eğer uyku geçişidir.
Anne80 Canan38 sanki bi yeri agrıyor çok üzülüyorum onu öyle görunce gece ağlıyo diye kalkıyorum bakıyorum gözleri yumuk birkaç saniye aglıyo gibi sonra geçiyor
Anne80 Çok sağ olun kızlar gazı için damla kullanıyorum çok gazlı değil sanki rüyasında kötü bişey görüyor da ondan böyle oluypr gibi birkaç saniye sonra susuyor ama kime sorduysam yeni doğanda normal dediler hep
Mavilii Benim bebegimin 6 ayı bitti hâlâ arada sırada öyle sayıklıyo uykusunda bende ilk baslarda cook uzuluyordum bi yerimi ağrırki die düsünüyodum ama normalmis. Meleklerle konusurmus bebekler o yuzden oyle sesler çıkarırlarmış babaannem oyle demisti. Ne kadar dogrudr bilemiyorumda