Htc_klcc bizimde ilk aylarda çok oluyordu etrafımdan hemen sütünü damlat dediler ama bu yanlış bir uygulama anne sütü evet her derde deva ama ne yazık ki buna değil anne sütü içinde ki vitaminler gözü daha da mikrop kaptırabilir biz tobressed yada tobrex damla kullandık tabiki doktor tavsiyesiyle ama serum fizyolojik damlatıp gözün burun tarafında kalan arasına bol bol masaj yaparak geçiyor