Denizanne ayrıca 16 ay bence tam anlamıyla konuşmak için biraz erken,çevremden örnek verecek olursam kaynımın kızı 3 yaşına bu bikaç ay içinde giricek,kızda komut alıyor ama cümle kurduğu istediklerini dile getirdiği yok.Mama -anne -su gibi basit şeylerle kendini anlatıyor.Bi hastalığı mı var dediğimde eltim hayır normal demişti,yalanmı yoksa gerçekten normal mi bilmiyorum,her çıxugun gelişimi farklı olduğu için bişey de diyemiyoruz kimseye