heyipekto benim oğlum Ağustos ta doğdu doğduğunun ertesi günü isilik oldu eve gelir gelmez ılık suya dalin şampuan Ve vücut yağını koyup karıştırdım pamuk ile her yerini sildim 2.gün de yaptım aynı işlemi 3.gün akşam düzelmişti çok şükür yazın sürekli yaptım şimdi kış geldi artık çok şükür🙏