Bebeğim 15 aylık olucak ilk bebeğimde böyle bir sorun yaşamadım yani bana doğumdan sonra olabilir dedikleri için diyorum saclarim aşırı aşırı dökülüyor yani taramaya bile korkar oldum taramasamda zaten saçımı toplarken bile avuç avuç geliyor okadar az kaldıki saçım seyreklesti saç kiranda geçirmiştim orda sonradan uzayan saçlarım bile tepelerden gözükür oldu zaten zor zamanlar geçiriyorum birazda stresede bağlıyorum ama bu kadarı normalmi bilmiyorum böyle oldukça dahada streslendim ne yapmam lazım başına gelen varmi ne gibi yok izlediniz hastaneye gidicem hep geçer dedim ama olmadı iyice artmaya başladı doğumdan sonra bunca ay devam edermiki 😔