Tugce5540 Selam bacılarım park yatak kullananlar memnunmusunuz acep trendyolda şahane indirim var alıcam ama park beşikleri olan annelerim fotolarını atabilir mi acaba??
Yelizdurmus Tugce5540 ben crystal marka aldım bebeğim 4 aylık acayip memnunun temizlik yaparken sağa sola kolay itip çekiyorum bebeğimde alıştı öneririm
Eliftoprak44 Kraftın var bizdede. Çok memnunum gerçekten. Tekerlekli çok hafif. Büyük rahat. Çok kullanışlı. Biyere giderken katla koy çantasına küçücük oluyor. Bence kesinlikle almalısın park yataktan