Yeliz ben de İnan’ın çok uzun süre sağım yapıyorum içinde bir şey kalmasın da mastit olmasın diye😔 bebek emince aşırı acıyor nasıl dayanacağım bilmiyorum ağlıyorum her o göğsümü verdiğimde Çanımdan can gidiyor 😞 diğer göğsüm çok şükür iyi ama bu beni öldürdü kullanmadığım şey kalmadı. Bu mevsimde zavallı kocam ülkenin 4 bir yanından ayva çekirdeği getirtti bana mısın demedi, lansinoh krem, lanomast krem, zeytinyağı, kantoron yağı, karbonatlı su, e vitamini vs. aklınıza ne gelirse kullanıyorum, kendi sütümü sürüp kurutuyorum ama hala çok acıyor 😞😞😞