Cansudefne20 Bu Özel aşıyı yaptırdınız mı kızlar ? Kimi doktor yaptıralım diyo kimi hiç bahsetmiyor bile ?
Karsimasaldakikiz Cansudefne20 3. Ve 5. Aylarda bexero ve nimenrix yaptırdık. 13.ayda da tekrar var yine yaptıracağız.
Hllakyz Bir hafta önce yaptırdık, doktorumuz önerdi ve bir çok doktorda öneriyor. Ama zorlu bi aşıydı dört gün sürdü oğlumun kendine gelmesi😞
BirTutamMavi Doktorlar özel olduğu için yaptırılsa iyi olur diyerek genelde aileye bırakıyor. Bizde yaptırdık evet ağır bir aşı ve aşı huysuzluğu zorluyor maalesef. Bizde ikisi de ateş yapmadı çok şükür ama çok huysuzduk 2 gün boyunca.
Cansudefne20 BirTutamMavi evet aşı huysuzluğu zor gerçekten. Zaten öyle bi söyledi ki doktor Allah korusun menenjit olursa tedavisi yok diye yaptırmama lüksümüz yok şu durumda