angelfish Hanımlar merhaba cevrenızde onkolojı hastası olan veya atlatan kısılerden covıt olan varmı acaba nasıl atlattılar evde istirahatlemi yoksa hastane de mı
Elciin222 angelfish canım annem göğüs kanseri bir göğüsü alındı. Çok şükür şuan tedavi bitti. Kardeşimde covit çıktı 14 gün karantinadalar. Elinden geldiğince dikkat etmeye çalışıyor. Bağışıklığını güçlü tutmaya çalışıyor
Eyllull angelfish canım benim tanıdığım var daha yeni atlattı. Hastanede yattı ama durumu iyiydi kötü olmadı. Kontrol amaçlı gözetim altında tutuldu
angelfish Elciin222 annenıze bulasmadı o zaman oh sukurler olsun. Annenıze gecmıs olsun sifası kalıcı olsun ınsaAllah 🤲
angelfish Analist Allah el-şafi el-kafi el-muafi (c.c) ısımlerının hurmetıne babanıza kalıcı sıfalar versın ınsallah canım
angelfish Eyllull oh cok sukur Allah ım daha ıyı etsın ınsaAllah annem kanser hastasıydı elhamdülillah atlattı ama ya covıt olsursa dıye endişeleniyoruz bızde
angelfish QueenMom__aminnn canım cok tesekkurler. annem kanser hastasıydı atlattı sukurler olsun ama korkuyoruz ya covıt olursa dıye
QueenMom__ angelfish tedbirini alırsanız birşey olmaz inşallah. Benimde 7 aylık bebeğim var eşim covid yoğun bakımda hastalara bakıyor yeni doğmuştu ilk başladığında çok şükür bunu yaşamadık tedbiri aldık gerisi Allaha kalmış 🙏
angelfish QueenMom__ evden cıkamıyor canım korkudan Allah herkesı korusun bu salgın da bır an once bıtsın herkes feraha cıksın ınsaAllah 🤲