Melek123 hem meme hem biberon reddi yaşadık .
Gündüzleri kızımı acıktığın da yani saat başı kucağıma aldım salladım salladım uyku moduna girince ağzın a meme mi soktum. Tam 3 . Aydan 7. Ayına kadar böyle yaptım. Çok yoruldum ama bi şekilde emzirdim. İşe başlayınca da kaşıkla sağdım sütü vermek için eşim oyuncaklarla şaklabanlık yaprken kayınvalide de ağzına koymuş sütü kaşıkla. Böyle böyle böyle 7 buçuk aylık oldu. Benim de ömrümde n ömür gitti. Allah yardımcınız olsun.
Ek gıdadan sonra az da olsa rahatladım.