YasemiNYagmur1 2 aylik bebeğim kiloda aliyor kilo alimi iyi,sadce yuzunde kizariklik var kuzum,o da arada oluyor…brn covide yakalaninca iki hafta uzak kaldi bebegm benden,o sira bebelac gold la beslediler bi kac gun sonra yüzü kizarmaya basladi,sonra anne sutu alinca hafifledi tabi arada mama da veriyorm cunku biberona alisinca beni emmedi sagip veriyorm,ilk kizardgi gbi degil yanagi,arada kizariyor yanagi,krem surunce bigun sonra geciyor..yada mamadan mi oldu diye dusunmuyor degilim mama degisikligimi yapsam