Nur07 sürekli hiiiiiç götürmedim ne zaman götürsem hep bişey buldu. Sağlık ocağı zaten belli periyodlarda gözlemliyor onum dışında Allah korusun çok önemli bi durumu olmadıkça götürmüyorum. Alerjisi olmadığı halde alerji var dedi mama değiştirdi o da hiç iyi gelmedi anlaşmışlar bi markayla millete ondan dağıtıyordu 😤 bebeğim hapşurdu napmalıyım diye bile doktora götürenler var çok gereksiz. 3 ay bitene kadar kalma muayenesi önemli. Diğer aşı zamanları var zaten ebe söyler bide 3 ay kontrolü var