Benim bebeğime de 4.5 aylıkken popo catlağı teşhisi konuldu cok zorlaniyordu zaten kaka yaparken ben anlamistim ama doktorlara bir türlu anlatamadim bu durumu. Hala bir çözumünü bulabilmiş değilim krem süruyorum anestol fito ve madacessol karıştırip süruyorum ve zeytinyaği veriyorum hala sıkintımız var. Daha iyileşmedi doktor 1 2 ayı bulabilir cok gec iyileşir dedi. Allah yardimcimiz olsun valla ne diyim bir çozumude yok. Kremleri kullanip beklemekten başka😥