ikikizceanasi Zeyyy normale gidiyodum ben canım tabi hamile kalınca bıraktım ama baya bir seyrekleşti şimdi tekrar başlıcam , iğneli hakkında bir fikrim yok 🤷♀️
Gulhnm Zeyyy kesinikle normal (soguk hava üflemeli olan) igneli cilde daha cok zarar veriyo tecrube edindim
Fulyasin08 Zeyyy Eğer acıya dayanabilirseniz tabi ki iğneli lazer derim ben, hem seans süresi az oluyor hem de tüylerden hemen kurtuluyorsunuz. 🌸
Zeyyy Kızlarrrr yok mu yaptıran merak ediyorum günümüz kısıtlı da memlekette yaptıracağım ama cevremde de giden yok o yüzden buradan sordum🤭
NalanOzturkAlp Kesinlikle iğneli. Sarı kılların varsa hele kesinlikle öneririm. Hiçbir zaman kaybın olmadan kısa sürede kesin çözüm. Tecrübeden söylüyorum🥰🥰
Zeynepeymen Annem çenesi için yaptırdı olumlu sonuc aldı iğneli lazerde.Kişiden kişiye fark edermi bilmem ama cene ve bıyık bölgesi iğneli daha iyi.
SuHan İğneliye gitmiştim derim delik delik olmuştu bi sonuç alamamıştım normal lazere gittim hamile kalınca ara verim ama şu an ki görüntüsü bile rahatsız etmiyor beni bitti denecek kadar az kaldı 👍
Zeyyy SuHan aslında yapılınca delik oluyo sonra geciyo diyolar uf çok kararsizim cildin hassas bide doktora sorsan hangisi neyi yapıyosa onu methediyo
Zeyyy [bilinmeyen] bi kaç kişi normal lazer sakallarımı arttirdi dedi de bende korktum napsam diye soruyorum o yüzden
Fulyasin08 Zeyyy Benim kardeşim estetisyen normal lazer den daha acılı olduğunu söylemişti bende iğneli istiyordum çünküü, ama canım tatlı dayanamam diye normal soğuk hava üflemeli lazere geçtim 🤭
Balcocuk2 Zeyyy bence en ağrısız kesin sonuç iğneli de iyi de tanıdığım yaptırıyordu yüzü delik deşik olmuştu