Bugün 6.ay aşımızı olduk amacım asla sağlık çalışanlarını kötülemek değil onlar bizim baş tacımız ama az önce olanlar resmen görevlerini tam yapamadıklarının işareti…
Gittiğimizde sağlık ocağının bahçesinde toplu halde sigara içiyorlardı kimse yoktu içeride biraz bekleyip dışarı çıkıp çağırdım sert bir ses tonuyla geçin içeri birazdan geleceğiz dedi ebemiz. Geçtik beklerken geldiler çocuğu tartının üzerine koydu daha tartıda tam bir değer göstermeden harfler daha değişirken kaldırıp 8 kilo dedi. Boyunu ölçmek için yatırdı çocuğun bacağı kıvrıkken hareketliyken ölçtü geçen ay 67.cm olan bebek bu ay 66 cm çıktı 😂 Sanırım yanlış oldu uzaması gerekiyor dedim daha tam anlamıyla açıklama yapmadan bazı aynı aynı kalabilir dediler 🤔
Neyse ben evde tekrardan kendim ölçüm yapıyorum. Soruma gelecek olursak 6.ay aşısının 1 ini ağızdan 2 tanesini bacaklardan yaptılar benim aklıma gelmedi soramadım ama bu aşıda da 3 gün boyunca banyo yasak mı ? Onlarda bilgi vermediler çünkü eve gelince aklıma geldi.. 2.sorum ise bu ay göz muayenesine gitmek zorunlu mu çünkü şehir hastanesinde corona vakaları patlama
Yaptı korkuyorum gitmeye..