Svcnvebebegi Benim kızımda da bu şekildeydi kuzum. İlk doğduğu zamanlar ayrıca göbeğinde bacaklarında falanda vardı. Pul pul döküntüsü oluyordu. Yenidoğan doktoruna götürdüm, normal annesi daha yeni doğdu derisi yenileniyor dedi. Excipial Lipo diye krem verdi. Döküntü içinmiş pudra gibi kokuyor 🤭 SGK karşılamıyor özele girdiği için 35 TL gibi bir ücrete almıştık. Doktorunuza danışın belki sizede verir canım. Geçmiş olsun 🙏