Merhaba anneler. 3 aylık oğlum var poposu da makat deliğinin yanın da 1 aylıkken apse çıktı. 1 ay boyunca 2 3 günde bir gidip doktorumuz içini boşalttı. Yarayı açık bıraktım akmaya devam edecek dedi. 1 ay oldu hala akıyor başına gelen var mı acaba? Bugün doktorumuzla randevum uz vardı oda covid 19 olmuş iptal oldu. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?