Skoc Kızlar merhaba, 4,5 aylık bebeğimi aktif olduğu anlarda asla emziremiyorum.Sadece geceleri uyandığında güzel emiyor,onun haricinde hep ağlıyor memeye gelince.Ayakta hoplaya zıplaya az az emzirmeye çalışıyorum bunu yaşayan oldu mu acaba geçici mi?
Yenianne135 Skoc canım biz bugün 5 aylık olduk ikinci aydan beri dediğin durumu yaşıyorum. Gündüzleri hiçbir şekilde emmiyor anca uykulu uykulu emziriyorum . Altıncı ayı bekliyorum da ek gıdaya geçmek için
Tugba2355 Skoc bende aynı durumdayım 4 aylık bebeğim emmiyor üstüne doktor mamayı bırakmamı istedi kilosunu fazla bulduğu için geceleri sorun yok ama gündüz çığlık çiğlığa memeyi gördüğü an yüzünü çeviriyor😀 çözüm varsa banada anlatın
Skoc Tugba2355 Beslenemiyor korkusu yaşıyorum ama sizinki de kilolu imiş aynı durumda olduğu halde herhalde aç kalmıyorlardır atak falan mı acaba 🤦🏻♀️
tosbikannesiii Tugba2355 ben sakinleştirip öyle veriyorum yada ayakta veriyorum yada biraz uykuya dalmasını sağlayıp o esnada veriyorum
tosbikannesiii Skoc bizde 4 ay 10 günlüğüz bizde aynıyız emzirene kadar akla karayı seçiyorum kan ter icinde kalıyorum kavga Ede ede emiyo emsede
Skoc tosbikannesiii Umalım ki bir an önce geçsin canım valla yeni doğduğunda bir saat meme emerdi yeter diye düşünürdüm keşke yine öyle emse 😬
Cutes Kızlar 4.ay atağında oluyor böyle, sabredin geçiyor 4.ay atağı. Arada siz meme teklifine devam edin
Skoc Cutes İçime biraz su serptiniz ne zaman geçer acaba 🤷🏻♀️Aç kalıyor korkusu olmasa dert değil ama
Bsrbsrr Skoc bende 3.ayda 4buçuk aylık olana kadar aynı sorunu yaşadım arada hala bazen yapıyor genelde gece uykusunda emiyordu benimki biberon da tutmuyor kaşıkla da verdim onu da istemedi kilosu iyi olduğu için pek de dert etmedim emmemesine genelde uykuluyken ya da böyle ağlama krizine giriyordu atak dönemindeyken o zaman emiyordu
Mrvoykulina 3aydan beri bizde ayni 5aylik oldk emzirme iskence ediyomusm gibi agliyo gecmiyo ya uyuynca emiyor
Cutes Skoc ☺️ bebişe göre değişiyor ama bir iki hafta sürebilir, aç olsa emin ol eemmeden duramaz, geçici süre.
Skoc Cutes inşallah canım aç olsa emer değil mi yani bir de artık emme aralıgı uzadı belki de hal yenidoğan gibi sürekli emzirmeye çalışmak doğru değildir 😬
Cutes Skoc tabiii saatli düzenli ver en iyisi öyle canım ☺️ iki saatte bir ya da üç saatte bir verirsen tam o saatlerde çok güzel emer doyar gazını da çıkarır. Bebekler düzeni seviyor. Düzensiz emmeyi sevmiyor
Yasolini Skoc bu aylarda meme reddi yaşanıyor çoğu bebekte. İmkanınız varsa bi emzirme danışmanından destek alın. Biz anca öyle çözdük