Ayrı ayrı post açmak istemedim o yüzden sizlere iki tane sorum var bilgilendirirseniz çok sevinirim.
- Oğlum 11 buçuk aylık ve grip oldu ıhlamur veriyorum günde bir kez ek olarak ne yapabilirim ?
- Doğum kontrol hapı olarak yazz kullanıyorum ve ara vermeden devam etmem gerekiyormuş sanırım şuan beyaz olanlardayım doğru mu anlamışım beyazlardan sonra direk yine pembelere mi başlıycam?