Anneler merhaba nasılsınız 🌸
Yarın kızım 9 aylık olacak yaklaşık 2 haftadır tek göğsümü emiyor daha önce hiç böyle bir şey yaşamadık ikisinide alıyordu . Şimdi veriyorum geri bırakıyor ısırıyor . Şekerli bir şey sürüp denedim yine almadı . Acaba süt mü bitti dedim ama sağdım süt geliyor . Diğer göğsümüde alması için ne yapmam gerekiyor lütfen bilenler yazabilir mi . Artık sürekli onu emzirmekden kızarıklık oluşdu ağrım oluyor .