Ikrazumra19 Elif-Liya yumurta sarisi Sogan sarimsak az az Nane Ekmek ici bazen tereyaginda bazenxe firinada yagli kagitta
My_son Elif-Liya burda bi srkadas paylasmisti denedim cok guzel oldu tereyağı ni eritip su ekleyip o şekilde hasliyosn az su yani sonra kizariyo yumusacik oluyo tam bebeklere gore bence ici de klasik zaten
Deletedmom50 Elif-Liya soğan,ekmek içi yada galete,sarımsak,baharat,yağ,yumurta ve yağda yada mangalda yaparım 😊🥰
YasemiNYagmur1 Elif-Liya 1 yumurta 1 soğan rendeliyorum varsa bayat ekmek veya Galeta unu maydanoz karabiber kırmızı biber kimyon tuz Yarım çay bardağı su fırında çok yapmıyorum ben tost makinasında yapıyorum çok güzel oluyor. Ocakta yağda çok ağır oluyor fırında da kuruyor. Ama illa fırın isterseniz yağlı kağıtta pişirebilirsiniz
mtmcn Biraz su biraz yagla pisiriyorum canim bi yerde gormustum cezveye yag ekleyip onun icinde pisiriyorlardi
My_son Sonay38 cok olculu yapmıyorum valla ama 1 aroacik sogan 1 dis sarimsak rende yumurta sarisi ekmek ici bazen ruseym de katiyorum benvtuz ve kimyon koyuyorum sonra tereyağını eritip su ekliyorum kifteleri de koyup pişiriyorum yumusacik oluyo tam bebeklere gore