Merhaba herkese 🍀
bebeğim 6 aylık artık yavaş yavaş su vermeye başlayacağım. Aklıma takılan şey şu ki alıştırma bardaklarının açıklamasında “biberondan bardağa geçişi kolaylaştırır” gibi şeyler yazıyor fakat oğlum zaten biberonu bilmiyor.
pipetli bardak da galiba alıştırma bardağından sonra geçilen bir şey? O da mı normal bardağa geçiş için kullanılıyor? Ve kullanılmalı mı sizce? Ne zaman kullanmaya başlaması uygundur?
ben şu içerken bardağı çok istedi ve denedim. Genzine kaçırmadan minik minik içti. Ben de onun elleriyle tutabileceği kadar minik plastik bardaklar aldım mycey. Tabii daha suyu bardağa koy ver eline içsin yapamayacak kadar küçük 😅
ama acaba diyorum alıştırma bardağı ve pipetli bardağı hiç almadan, bu minik bardakları kullansam alttan destek olarak sürekli çok mu zor olur? Böyle yapan var mı hiç?
ne önerirsiniz kafam çok karışık 🙃