Zehra_Ens geçmiş olsun , size bir sorum olcak peki siz ilaç kullandınız mı? Emzirirken ilaç verdiler mi size?Zahmet olmazsa şikayetleriniz neydi müsait olunca yazabilir misiniz?ben de normal soğuk algınlığına mı geçiriyorum kovid mi bilmiyorum insan panik oluyor bu durumda.korkusu yetiyor korananın