sedaykn serenittyyy Çeyizimde Braun almıştım. 3 ay önce kırılınca Fakir aldım. Gerçekten attan inip eşeğe binmek gibi 😂 Değerini bilememişim. Bilsem gözüm gibi bakardım 😩
Echche serenittyyy cok memnunum canim 1,5 senedir kullanıyorum. Tam set halinde her ise yarıyor. Hepsi ayni isi yapiyor fazla para vermedim. Emsan güzel tencereler de ordan cok memnunum ürünlerinden