filizeynep ya bu mama lekesi neysede kan ilacı kıyafetlerden cıkarabilen varsa deterjan vs önerebilir mi çıkdırıcam artık makinaya aymadan camaır suyunda çitiliyorum donra sabun tozuyla makinada yıkıyorum ama geçmiyor
anne15 filizeynep cıkmıyor diye biliyorum o yuzdende verdiğim gibi ağzını siliyorum. Birde baby me leke cıkarıcı ile ovuyorum . Yıkıcağm zaman makinaya koyarken lekelere sıkıyorum yine cıkıyor geneli
Rzlgln filizeynep aspirin veya yağ çözücüyü sık bşraz dursun sonra çitile sabunla filan ben hep öyle çıkarıyorum tabi makinada tekrar yıkanıyor
filizeynep anne15 ya bende hemen siliyorum ama kızım elini emiyor heryere sürüyor ne kadar cabalasamda degiyo
filizeynep Rzlgln onlar bebek için zararlı olmaz mı aspirini banyo vs de kullanıyodumda ben bide kan ilacını cıkarıyor mu kesin
Rzlgln filizeynep evet zararlı ama tekrar makinada yıkıyorsunuz sonuçta deterjan üstünde kalmıyor siz bilirsiniz
Shlaa filizeynep evet benimde oğlum 5bucuk aylık ben ona kan damlası verirken ağzının puskurtuyor her yerimiz batıyor ama aspirix çıkartıyor sık elinde citile at makinaya 4 lira falan a101de satılıyor her lekeye birebir gömlekler falan çok iyi oluyor
Tugba10-5 Ben cifin kırmızı şişesi var leke için ondan sıkıp bekletmiştim sonra uzun programda normal bizim kendimiz için kullandığımız deterjanla yıkayıp bir tur daha durulama yaptırmıştım çıkmıştı isterseniz bir deneyin
milasmommy filizeynep valla çok yöntem denedim çıkmıyo dahada uğraşmadım yani aşırı kimyasala maruz bırakmakta istemedim kıyafetleri ne kadar makinede tekrar yıkansada içim rahat etmiyordu. Bende zaten hep akşam veririm kan damlasını o yüzden eski hep lekeli olan üst kıyafetini giydiriyorum öyle veriyorum sonra elini ağzına sokuyor bazen kusuyor falan ama nasılsa bu eski diyip üstüne düşmüyorum