Merhaba anneler kızımın beş aylık olmasıyla çığlıkla tanıştık. Öyle böyle bir çığlık değil bu ses minicik bir bebekten nasıl çıkıyor anlamıyorum 😂 neyse çığlık atmaya başladığı günden beri ağlamıyor onun yerine çığlık atıyor farklı tonlarda sesler çıkarıyor bazı çığlıkları daha normal konuşmaya çalışır gibi bı de ağlamaya benzer bağırma çığlıkları var öyle çığlık atınca nerdeyse sesi kısılacak diye korkuyorum. Gece bin kere uyanmaya başladık zaten o ayrı bir mesele her uyandığında çığlık atıyor yani nerdeyse keşke ağlasa diye düşünmeye başladım en azından sustururum ve biter. Gece gündüz hiç farketmiyor artık sadece kucaktaysa ve keyfi yerindeyse durduğu yerde beş dakika sessiz kalıyor. Bu çığlıklar ne zaman biter başına böyle bişey gelen var mı ?