Merhaba kızlar 3 haftadır kahverengi kanlı karışık akıntım vardi. Bu ay adetimde aşırı kanamalı oldu. Doktor polip var dedi. Tek tedavisi alinmasiymis. Adetim bitti geçer lekelenmem diye sevinirken tekrar basladi. Aldirdiktan sonra tekrarlar mı. Böyle durum yasayaniniz var mı doktorunuz ne dedi?