Kızlar sizce bu durum normal mi? Oğlum 7 aylık ayaklarını basmıyor tuttuğumuzda hemen yığılıyor. Boyu ayına göre çok uzun 6 aylık 76 cm idi. Şuan 9,5 kg. Boyu uzun olduğu için kilosu çok normal. Başımızı 4 ayda tam dik tutabildik. Çok hareketli aslımda elleri kolları sürekli hareket halinde. Doktorumuz normal olduğumu yürüteç almamamız gerektiğini söylüyor ama insanlara göre de yürüteç olsa düzelir 😇 okuduğum bütün kitaplar yürüteç önermiyor. Başını tutmamasını çok kafama takmıştım çevreden kaynaklı. Ama bir gün de tutmayı başardı zamanı geldiğinde. Sizin bebekleriniz nasıl bu ayda böyle durum normal mi